من فقط خودم
من فقط خودم

هرچه میخواهد دل تنگت بگو


سري دوم موارد جالب و خواندني ماوراء الطبیعه در جهان




در سال 1930 aشانتی دوای چهار ساله از دهلي نو ، هند ، به والدينش گفت که او يکبار در مکاني به نام موترا زندگي مي کرده (که اکنون به نام ماتورا ميشناسند). همچنين گفت که مادر سه فرزند بوده، بنا به گفته اش سر زا از دنيا رفته بود و نام سابقش لووگي بوده.به دليل اينکه او مرتب اين داستان را تعريف مي کرد والدينش تحقيقاتي انجام دادند و مشخص شد که روستاي موترا وجود دارد و زني به نام لووگي اخيرا در آنجا فوت شده. آنها شانتي را به روستا بردند جايي که او شروع کرد يا زبان محلي صحبت کردن و همچنين همسر و فرزندان زندگي سابق خود را يافت. او حتي بيست و چهار نشانه ي دقيق از اتفاقات زندگي لووگي را داد که کاملا مطابقت داشتند.
يک کار تحت تاثير قرار دهنده از دختري که تنها چهار سال سن داشت!
 

پُل اُورتون معروف به "پل خوکشی"




پل اورتون یک پل شیطانیست که در سال 1859 در نزدیکی میلتون، دومبارتون،اسکاتلند بنا شده. شهرت این پل نه به خاطر قدمت یا عظمت آن بلکه بدلیل حوادث غیر قابل توضیحی است که روی آن رخ داده است. سگ هایی که به این پل می رسند بدون هیچ علتی خود را از آن به پائین پرت می کنند و خودکشی میکنند. اولین موارد خودکشی سگ ها در دهه ی بین 1950 و 1960 ثبت شده است. در این سالها بیشتر قربانبان معمولا سگ هایی از نژاد کلی(سگ گله اسکاتلندی) بوده اند که در ابتدا بر روی پل میدویدند و خود را از این پل به پائین می انداخته اند. حتی مشاهده شده است در مواردی که سگی جان سالم به در می برد دوباره به بالای پل رفته و خود را دوباره به پائین پرت می کند. اینکار تا خودکشی کامل تکرار می شده است. هیچکس تا کنون دلیل این کار عجیب سگها را نمی داند. چیزی که این پل را یک راز غم انگیز می کند این است که تمامی سگانی که از این پل به پایین اقدام به پرش می کنند فقط از یک طرف و از یک نقطه پل می پرند.(بین دو حفاظ پایانی سمت راست پل) بسیاری افراد این پل را تسخیر شده می پندارند.
در سال 1994 یک مرد اسکاتلندی کودک خود را از این پل به پائین پرت کرده است. ادعا شد که او یک ضد مسیح بوده , و مدتی بعد در همان مکان اقدم به خودکشی کرد. آیا پل اورتون مسئول این رویداد هاست؟! برخی معتقد اند پل اورتون مکان نازکی است ، حصاری بین دنیای زندگان و دنیای ملاقات مردگان و بعضی مواقع حدود را رد میکند.



بيشتر از ده سالي هست كه موضوع كودكان چشم سياه درفضاي مجازي پيچيده اما اين كودكان چشم سياه چه كودكاني هستند؟و آيا واقعي ميباشند؟بر طبق گفته هاي شواهد عيني آنها كودكان عجيب هستند كه اصرار بر ورود به منازل و ماشينهاي ديگران دارند!و اين تنها خصلت عجيب آنها نيست بلكه آنها چشمان بسيار سياه عجيبي دارند كه اينطور به نظر ميرسد كه مردمك چشم آنها كاملا كشيده شده و قسمت عنبيه و سفيدي چشم آنها را كاملا پوشانده است!



داستانهاي زيادي در اينترنت وجود دارد درمورد افراد بد شانسي كه با این کودکان برخورد داشته اند .آيا اينها واقعي و موجودات افسانه اي هستند؟اما در هر صورت موجودات ترسناكي به نظر مي آيند!و با وجود اين چه كسي ميخواهد كه چنين تجربه عجيبي را داشته باشد؟كودكاني با ظاهر غير انساني و چشماني ترسناك و كاملا سياه !كه در خونه اي رو ميزنن يا به شيشه ماشيني ضربه ميزنند!نخستین و معتبر ترین مدارک در مورد آنها از طف شخصی به نام برایان بتل که یک روزنامه نگار است منتشر شده، او مدعی لست در سال 1998 با این کودکان برخورد داشته.

او توضیحداد در حالي كه در ماشينش در پاركينگ نشسته بوده دو كودك به او نزديك شدند و در برخورد اول آنها كودكاني عادی به نظر ميرسيدند ولباسهاي عادي بر تن داشتند و از آن فاصله 11 يا 12 ساله به نظر ميرسيدند اما زمانی که در حال نزدیک شدن به ماشین بودند، احساس عجيبي به برايان دست داد .آنها نزديك شدند و گفتند كه قصد رفتن به سينما را داشتند ولي پولي همراه خود نياوردند و درخواست ميكنند كه آنها را به منزلشان برساند تا بتونند برای رفتن به سینما از خانه پول بیاورند. ولي برايان از آنها معذرت خواهي كرده و درخواست آنها را رد کرد ولي آنها دست بردار نبودند و دائما پافشاري ميكردند كه وارد ماشين برايان شوند و آنها را تا خانه شان برساند .و در آخر آنها عصباني ميشوند و چشمان آنها به رنگ سياه زغالي تغيير رنگ ميدهد طوري كه ديگر سفيدي چشمان آنها معلوم نبوده است !

برايان در آن لحظه احساس ناتواني و ترس عجيبي كرد ولي بر ترس خود غلبه كرده و آن مكان را ترك ميكند .اين داستاني كاملا وحشتناكه اما آيا اين داستان واقعيت دارد؟و داستانهاي ديگري هم وجود دارد كه توسط برخي شواهد عيني بازگو شده اند ولي همه آنها در چند قسمت به هم شباهت داشته اند!

كودكان چشم سياه همگي در حدود 12 تا 17 ساله به نظر ميرسيدند و لباسهايي همانند كودكان امروزي به تن داشتند و همه اين اتفاقات در زمان غروب آفتاب رخ داده است !

در همه اين موارد ترس آني و عجيبي به شاهدان عيني دست داده است و اين كودكان هميشه درخواست داشته اند كه آنها را به منزل يا ماشين يا هر جاي ديگري راه بدهندو در قبال نه گفتن به آنها هميشه اصرار كردند و حتي عصباني شده اند و تا زماني كه آن شخص در منزل ر ابر روي آنها نبسته و يا با ماشين محل را ترك نكرده است آنها در همان محل ميمانند و اصرار ميكنند و در آن مناطقي كه براي بار اول رويت شده اند ديگر توسط فرد ديگري ديده نشده اند!

اين چشم سياهها چه موجوداتي هستند؟آيا آنها كودكان معمولي هستند كه فقط چشماني متفاوت دارند؟و آيا آن حس عجيبي كه به شاهدان دست داده فقط بخاطر ظاهر متفاوت آنها و اصرار آنها در آن شرايط نامناسب بوده باشد؟و آيا موارد ديگري هم وجود دارد كه ما از آنها بيخبر هستيم؟آيا اين ها موجودات ماورائ طبيعي هستند كه به شكل كودكان انسان تغيير شكل داده اند؟ ممکن است هیچ وقت جواب این سوال ها را ندانیم...
 

لحظات مرگ:



مرگ بر خلاف آنچه از گذشته های دور تعریف شده است دردناک و وحشتناک نیست بلکه .......

انسان در لحظۀ مرگ در صورتی که شناخت درستی از آن نداشته و تحت تأثیر مطالب و اعتقادات گذشته باشد با ترس و وحشت بسیار روبرو می شود ترس از اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد و در لحظه ای که شروع می شود به جدا شدن از جسم خود با ناباوری سعی در بازگشت به جسم دارد و آن هنگام که می بیند اختیاری در این امر ندارد به جسم خود که بی حرکت در روی زمین افتاده خیره می شود مثل اینکه پس از سالها زحمت و مشقت از فرط خستگی به استراحت مشغول است و سپس به خود آمده می بیند هیچ چیزی وجود ندارد و فقط عقل است تمام خاطرات گذشته آرزوهای آینده همه را به یاد دارد ولی چیز دیگری نمی بیند هیچ جسمی وجود ندارد زمانی که در این اندیشه است آرام آرام مجدداً جسم او شکل گرفته و خود را چون گذشته با جسم می بیند با این تفاوت که آن انسان پیر و فرتوت که هیچ نای حرکت نداشت اینک بیش از دوران جوانی با نشاط و سرحال است احساس می کند تازه متولد شده است این نشاط و تجربۀ جدید او را مست خود کرده لحظه ای بعد به خود آمده می بیند با جسم خود فاصله گرفته و در ارتفاع بالا و در زیر سقف است چون حالات زمینی هنوز در اوست و مرگ را باور نکرده قصد راه رفتن دارد که می بیند قادر به این کار نیست در حقیقت با وجود اینکه پا دارد نمی تواند راه برود و پیش خود فکر می کند الان مانند دیگران در کف اتاق بود و می توانست از نزدیک آنها را ببیند که ناگهان خود را در کف اتاق و نزدیک به دیگران و کنار جسم خود می بیند و آن لحظه دچار سردرگمی می شود در اینجاست که باور صحیح از مرگ و لحظات پس از مرگ می تواند به انسان کمک کند و راه خود را سریعتر بپیماید چنانچه انسان بداند پس از مرگ دچار چه حالاتی می شود و چگونه از جسم جدا شده و پس از جدایی چگونه می تواند بر امور مسلط گردد هرگز دچار سردرگمی نمی شود و مهمتر اینکه شاید از وحشت انسان در لحظۀ مرگ نیز کاسته شود زیرا بیشتر ترس انسان از مرگ به دلیل این است که نمی داند چه بر سرش خواهد آمد و به کجا خواهد رفت اما اگر به یقین برسد که حیات ادامه دارد و چه بسا بسیار زیباتر از این حیات مادی و مرگ نیز بر خلاف گفته ها دردآور و ترسناک نبوده و لحظۀ پس از مرگ چه زیبا و چه اندازه شیرین است هرگز با این تفکر به مرگ نمی اندیشد و مرگ را فنا نخواهد دانست .



عکس بالا توسط یک افسر بازنشسته به نام ویکتور گودارد در سال 1919 گرفته شده و برای اولین بار در سال 1975 انتشار یافت. این عکس جمعی از اسکاتران گودارد را نشان می دهد که در جنگ جهانی اول خدمت کردند. در این عکس یک چهره ی اضافی وجود دارد، تصویر مردی که بودنش در آنجا غیر ممکن است. گفته شد که این چهره متعلق به فردی جکسون یک مکانیک هواپیما که دو روز قبل از این عکس در یک حادثه به وسیله ی ملخ هواپیما کشته شده بود. اعضای اسکاتران به راحتی چهره ی جکسون رادر عکس شناسایی کرده بودند و حیرت زده شده بودند.



 


لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

قیمت: 28000 تومان

دوستان گرامی در صورتی که می خواهید برای همیشه و کاملا رایگان به تبلیغات از طریق روش ایمیل مارکتینگ بپردازید ما این روش را به شما آموزش می دهیم. تنها کار شما این است که یک ایمیل داشته باشید. اگر ندارید چگونگی ایجاد ایمیل را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

در این روش لیست 44 گروپ جیمیل به همراه ایمیل گروپ ها در اختیار شما قرار می دهیم . شما یکبار و برای همیشه باروشي كه ما به شما آموزش مي دهيم در كمتر از يك دقيقه و فقط با يك ارسال ايميل در این گروپ ها عضو می شوید و متن تبلیغاتی خود را به آدرس ایمیل گروپ ها ارسال می کنید. بنابراین متن ایمیل شما در کمتر از 5 دقیقه به ایمیل تمامی اعضاء این گروه ها که بیش از 28600 نفر هستند و روز به روز رو به افزایش است ارسال می شود.(روزانه بین 300 تا 1000 نفر به این گروه ها می پیوندند) شما می توانید روزانه به صورت نامحدود ایمیل با هر متن و عکسی و هر موضوعی ارسال نمایید.
برای تهیه لیست گروپ ها به همراه ایمیل هر گروپ و چگونگی روش عضو شدن و ارسال ایمیل لازم است با تخفیف ویژه مبلغ 28 هزار تومان(هر ایمیل کمتر از یک تومان) به شماره حساب زیر پرداخت و مشخصات فیش واریزی ازجمله نام بانک ، شماره سریال فیش ، تاریخ پرداخت و نام و نام خانوادگی خود را برای ما ایمیل نمایید تا در اسرع وقت نسبت به ارسال لیست ایمیل گروپ ها برای شما اقدام نماییم. لطفا فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید تا شماره تماس ما برای شما نمایش داده شود و ما اطلاعات شما را دریافت کنیم Email : Info@irancn.com (( واریزوجه آنلاین از طریق تمامی کارت های عضو شتاب : http://www.irancn.com/variz.aspx ))

برخی از ویژگیها
1) لیست 44 گروپ جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال  2) ارسال همیشگی و رایگان تبلیغات  3) ایمیل مارکتینگ  4) افزایش بازدید  5) کاهش رتبه در الکسا


خرید لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

elighasri

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:دانستنی ها,

  توسط الناز قصری  |
 

 



آموخته‌ام ؛ که وابسته نباید شد .... نه به هیچ کسی‌ و نه به هیچ رابطه ای ! و این نشدنی‌‌ ترین اصلی‌ بود که آموختم ... !!
elnaz_ghasri1991@yahoo.com


 

 

 بهترین و مفیدترین توصیه‌های قبل از ازدواج
 شعر معروف و زیبای لیلی و مجنون نظامی گنجوی
 مجموعه شعر های عاشقانه و متنهای از فرزاد حسنی + بیوگرافی
 دلایل تغییر مکان مراسم ختم عسل بدیعی از زبان داوودنژاد
 طنز نامه ای متفکرانه از خلقت و نوع زندگی انسان
 مجموعه لطیفه ها و جک هایی شاد و خنده دار
 تهدیدهای زندگی زناشویی تان را بشناسید
 برترین دست نوشته ها
 مطلبی زیبا و خواندنی درباره انواع جشن های ایرانیان
 سخنان خواندنی و زیبا از بزرگان درباره اعتماد
 مجموعه دل نوشته ها و متن های کوتاه رمانتیک و عاشقانه
 نمایشگاهی از جدیدترین و زیباترین خودروهای دنیا
 تصاویری دیدنی از اولین استخر مخصوص نوزادان در دنیا
 مجموعه لطیفه هاي حقيقي و روزمره شاد و خنده دار
 جملاتی خواندنی و بسيار زيبا درباره زندگي در قالب تصاوير
 جدیدترین مدلهای دکوراسیون بهاره به همراه توضیحات
 مسابقات جالب، دیدنی و عجيب غريب
 عکسهای دیدنی و هنری از یک دختر کوچولوی ناز
 اس ام اس هاي طعنه دار و خاص
 ترکیب رنگها و دکوراسیون هاي فوق العاده زيباي اتاق خواب
 تحقیقات یک پژوهشگر غیر مسلمان در رابطه با ذکر کلمه الله
 عکسهای بسیار دیدنی و خوشمزه از جشنواره شکلات اکراین
 سري جديد اس ام اس هاي جالب و سرکاری
 در اینده ی سریال مدرسه ی شبانه روزی+عکس قسمت اخر
 تصاویری از زندگی مخفیانه حشرات و نزدیکترین نما از آنها
 حكايتي آموزنده و زيبا درباره يك وصيت نامه و معناي زندگي...
 دیالوگ های ماندگار و شیرین و بامزه از سریال پرمخاطب "کلاه قرمزی 92 "
 عجیب غریب ترین مدهای دنیا - ديدني و خنده دار
 ستـارگان قديمي هالیـوود در پـشت صحنـه فیـلم‌های قدیـمی
 مجموعه ای دیدنی از عکس های طنز داخلی و خارجی
 مجموعه لطیفه ها و طنزهاي حقيقي شاد و خنده دار
 اطلاعات جالبی در مورد انگشتر شرف شمس ...
 تصویری وهم آور از سلولهای انسان در فضا
 داستان و ریشه اوليه و جالب ضرب المثل های ایرانی
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و عاشقانه
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و باراني
 عکس های دیدنی و بسیار بامزه از كارهاي جالب حیوانات
 در مورد سوپراستار های محبوب خود و شغل دومشان بیشتر بدانید
 مجموعه دل نوشته ها و متن هاي كوتاه رمانتيك و باراني
 داستاني خواندني و طنز با موضوع خاستگاري
 مطالبي كوتاه و خواندني در وصف جايگاه مادر
 جملاتي زیبا و خواندني درباره موفقیت
 عكس هايي ديدني از بزرگترين چرخ فلك ها در دنيا
 روانشناسي سنگ متولدین ماه هاي مختلف سال و خواص درمانی آنها
 عکس های منتخب ماه یکی از مجلات معروف
 جملاتی بسیار زیبا و خواندنی با مضامین احساسی و عارفانه
 منتخبی از خبرهای داغ و روز دانش و فناوری کشور
 داستان و ریشه اوليه و جالب ضرب المثل های ایرانی
 جملات منتخب و کم نظیر دکتر علي شریعتی با موضوعات مختلف
 منتخب عکس های زیبا و فانتزی

 

مرداد 1392
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

الناز قصری

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من فقط خودم و آدرس manfaghatkhodam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شیک ترین چت روم های ایرانی
ایل بزرگ قشقایی
سیستم تبادل لینک
سیستم تبادل لینک
سیستم تبادل لینک
tanha
تنـــهـــــــــــــاترین عشــق روزگـار ღ
کافه ستاره
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1049
بازدید کل : 50326
تعداد مطالب : 331
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1